برسینبرسین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

برسین آتیشپاره

40 ماهگی نفسم

1391/10/2 11:15
نویسنده : نازی
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزها از پی هم می گذرند ودوباره زمستان در پیش است هوا خیلی سرد شده اما وجود تو گرما رابه خانه ما آورده وتو بزرگ وبزرگتر می شوی. امروز تو 40 ماهه می شوی یعنی 3 سال و 4 ماه  چقدر زود گذشت این روزها تو من رو با دید ن کارتونهای مورد علاقت که همون دورا و باب اسفنجی و اسکو بیدو و پینگوو شیشه شیری که ول کنش نیستی وگفتن حرفهای انگلیسی سرگرم کرده ای خیلی خانم تر شدی ودیگه مثل قبل اعصاب خورد کن نیستی هنوز به ه می گی خ یعنی میگی خمام و خوله و رخا.  آخه من قربون اون حرف زدنت برم.

در این روزهای غربت وتنهایی تنها تو هستی که به من آرامش وامید می دهی با من بمان و من را به زندگی امید وارترکن عشق کوچولوی من که من بخاطرتو زنده ام تویی که با در آغوش کشیدنت با غذا خوردنت وبا شیرین زبانیهایت من را سر شار از عشق میکنی عشقی که تا ابد در دلم خواهد ماند ومن در هر لحظه خدا را شکر می کنم که چنین نعمت بزرگی را به من داده است.  خدایا ممنونم از این همه خوشبختی

 

 

                                                                                                                                                            

 

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازی
28 آذر 91 12:45
عشقم


نازی
2 دی 91 11:15
ملوسکم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 15:36
http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان کوثری
16 دی 91 12:01
سلام عزیزم من بیرجندم مشکلی نداره 5 عکس از گل دخترتون رو بفرستید به ایمیل براتون انجام میدم اگر خواستین چاپ میکنم میفرستم و اگر نه فابل رو براتون ایمیل میکنم قیمت طراحی 4000 تومان هست با جلد میشه 5000 و قیمت چاپ 5000 تومان روی اندازه A4 و اندازه A3 دوبرابر میشه و قیمت پست هم روش جمع میخوره سوالی دیگه ای بود در خدمتم
مامان کوثری
16 دی 91 19:53
با سلام وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید http://temparti.blogfa.com/
مامان کوثری
18 دی 91 8:29
منتظر دیدارتون هستیم تو تم پارتیمون
مامان شايان
23 دی 91 14:35
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم