برسینبرسین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

برسین آتیشپاره

ورود به دنیای علم ودانش

1391/11/4 12:03
نویسنده : نازی
709 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                              

                               

 برسین زیبای من......

 

 

ورودت را به دنیای علم و دانش امروز نظاره گر هستم. و آرزو دارم که روز به روز موفق تر از قبل

 

گام هایت را به سوی قله های موفقیت برداری که من تا آنجا که در توان دارم دست ازحمایت تو برنخواهم

 

 داشت گل کوچکم. 

                                                               

 

 

                                                         

 

                                                                    

 


                         

 
       

                        

 

 

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)