برسینبرسین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

برسین آتیشپاره

اولین دندانبزشکی

1391/8/24 13:49
نویسنده : نازی
293 بازدید
اشتراک گذاری
 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

چند روز پیش یه خانم دکتر اومده بودن تو مهد ودندونهای بچه ها رو معاینه کرده بودن دیروز رفتم وجواب

 شو گرفتم متاسفانه چند تا از دندونهات پوسیدگی اولیه داشت سریع وقت دکتر گرفتم وبعد از ظهر دو

 تایی با هم رفتیم مطب خانم دکتر اونجا پر بود از عکسهای کارتونی وتو خیلی از اونها خوشت اومده بود

 برای اولین بار روی یونیت صورتی رنگ وخوشکل خانم دکتر خوابیدی  ویه پیشبند صورتی خوشرنگ برات

 بستندوخانم دکتر دندوناتو فلوراید تراپی کرد وخوشبختانه احتیاج به پر کردن نداشت وخدا کنه که دیگه

 لازم نباشه بریم آخه حیف اون دندونهای کوچولو وخوشکل تو که ترمیم بشن مامان جون تورو خدا مواظب

 دندونات باش مسواک یادت نره جیگر طلا

 

 

                                                                                                           _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
1 آذر 91 14:34
وب عالی دارین خدا عزیزت را حفظ کند خانمی


سپیده
4 آذر 91 10:30
با سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من " سر بزنید . از ایده جشن تولد و سیسمونی و قدم و دندونی گرفته تا زنگ نقاشی و اتاق کودک و ....
http://koodakeman91.niniweblog.com/


زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
9 آذر 91 11:32
باسلام نمکه خانمی
مرسی به ما سرزدید


وانیا باستان پور
10 آذر 91 11:50
عزیز دلم به وبلاگم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد


سپیده
11 آذر 91 9:02
سلام نازی جون. چند نمونه ریسه گذاشتم. اگه خودتون بخواین درست کنید فکر کنم چند تاشون قابل چاپ باشه. اگه نمی خواین خودتون درست کنین یه نفر رو می شناسم با 15000 هزار تومن تم درست می کنه و شما فقط چاپش می کنید. بهر حال هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سپیده
11 آذر 91 10:15
خانمی کجایی شما؟ فکر کنم اکثرش رو گذاشتم. بیا ببین
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سپیده
12 آذر 91 0:57
من خوزستانم. از شاناییتون خیلی خوشحالم
http://koodakeman91.niniweblog.com


زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
18 آذر 91 9:04
سلام مامان خانمی منم با افتخارشما را لینک کردم