برسینبرسین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

برسین آتیشپاره

روز جهانی کودک

1391/10/28 9:27
نویسنده : نازی
714 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                                                                                          

 

    اي تو آرامش وجودم همه بود و نبودم . هستي و تارو بودم دوستت دارم

 

 اي تو عشق زندگي ام هميشگي ام . ماندني ام دوستت دارم...

 

 می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری

 

 خنده هایم برای توست. با تو بودن مرا شاد می کند

 

 و بی تو بودن مرا گریان

 

 تو با منی چون در قلب منی

 

 قلبم را با دنیا عوض نمی کنم چون تو در آنی

 

 و من تنها تو را دوست دارم

 

 عشق همیشگی و آرامش همیشگی زندگی من روزت مبارک 

 

                                                                                 

                                                                                                                                                             

                                                 

 

                                                                                                               

                                                      

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)